Zalimsin nursocum kaya tuzum vardı ama internette hep normal tuz tarifi var dıye mecbur onunla yaptım, kişniş sanırım hiç yemedim 😁
Zalimsin nursocum kişniş görünüşü maydanoz gibi olan ot değil mi denerim inşallah 😁 bu güzel olursa turşu yapmaya tam gaz devam 😁😁
Bsrylmz Vanilya ay size bir tarif vereyim NYT buldum ilk denememdi 3 şişe yapmıştım 1 haftada bitti bugün ikinci kez yapıyorum tadı şahane kayınvalidem bana da yapalım çok güzel olmuş dedi yorumlarıda çok iyi
Bsrylmz Zalimsin afiyet olsun ağız tadıyla yiyin❣️bende böyle tarifleri hep NYT den bakıyorum yorumlara bakıp yapıyorum çok güzel oluyor