hemsireanne çok teşekkür ederim canim rabbim isteyen herkeze yaşatsın bu duyguları 😍 4 yasinda kizim var 9 ay nasil gecti onunla anlamadim açıkçası ilk kizimda cok bunaldim zaman geçmedi ama ikinci kizimda baya hızlı gecti 🤗 ablası cok heyecanlı sabah kardeşime kavuşacağız diyor . Beni soracak olursan aklımda tek ama tek soru " bana birsey olursa kizim ne yapar " . Elbette suanda karnımda ki kızımı gormediğim icin birseyler paylasmadigimiz icin ( ilk kizim gibi ) suanda tek derdim ilk kizim. 4 yasinda , bana birsey olursa ne yapar , ne açıklama yapmak zorunda kalırlar ona. Yani herseyi dusunuyorum ama mesela esimde diyor " ilk kizim ne yapar diyorsun ama , ikinci kizina da kavusacaksin o ne yapar kucucuk bebek " oyle deyince diyorum "allah allah neden bu kadar gaddar dusunuyorum " diyorum oda benim evlâdım diyorum. Yani kısacası canim yarın akşam bana bu soruyu sorarsan sana saha mantıklı cevaplarimla gelebilirim 🤗🤗 suanda tek düşüncem büyük kizim nedense ama yarin aksam bambaşka olacak eminim 🤩