Minikcivcivim Picoin? Duydunuz mu? Bilgisi olan var mı? Bitcoin gibi ileride para değeri olur mu sizce? Burda bu konularla ilgili çok arkadaş görünce bi sorayım dedim bilen birileri vardır belki maksat fikir alışverişi 😅
Purposeless Minikcivcivim her gün girip kazım yapıyorsunuz ilerde kripto para olucak diyorlar şimdi marketi bile açılmış 😂 şu kadar mesela bisküvi 10 picoin diye falan bende kazıyorum
Minikcivcivim Purposeless ben de bugün başladım 😅 diyolaaa diyolaaa tabi.. bakalım taş atıp elimiz mi yoruluyor sanki 🤣
Merdonunanasi _ADA_ merak etme yakında devlet vergi almaya başlayınca caizdir diye fetva verirler o zaman sen de girersin
Minikcivcivim Kidskids01 vuhuuuuu ben de bugün başladım bakalım, bakarsın bi gün bi uyanmışız zenginiz 🤣🤣😅
Purposeless Minikcivcivim Olabilir canım ben eşimin refanssıyla girdim 326 küsür picoin var baya oldu
Minikcivcivim Purposeless yanında başka bi uygulama daha var mı? Pi uygulaması dışında ona bağlı? Varsa yapmış olabilir çünkü kyc doğrulama başka bağlantılı uygulamadan oluyormuş
Minikcivcivim Purposeless hıımmm yapmamış olabilir o zaman ben de tereddütte kaldım yapıp yapmamakta ondan sorayım dedim 🤨