Kizlar sütüm basta cok fazla vardi çok şükür ki bende sagip sağıp buzluğa attim fakat 3 ay suresi var deniyor 4,5 aydir evde yoktum yani 3 ayi gecti ebemize sorduk kullan birsey olmaz dedi ama pek sallamasyon bir cevap geldi sütünü 3 aydan fazla süresi doldugu halde kullanan oldu mu yazık atmaya üzülüyorum kendimi kötü hissediyorum 😔