Kızlar doktor bebeğime gevşek dedi. Kafasını daha tutamıyor tam ve elleriyle de sıkmıyor çok fazla 3,5 aylık bebek tutabilir mi ki kafasını beyin hasarı var gelişim geriliği yapabilir de yapmaya bilirde dedi doktor onu öğrenmek için soruyorum inşallah bir sorun çıkmaz 🥺