Güzel anneler yeni doğum yaptım 31.03.2021 genel anestezi ile sezeryan doğum oldu sağlıkla kucagıma aldım şükürler olsun size sorum şu sütüm hala gelmedi anneler bu durumu yaşayan benimle paylaşmak isteyen var mı tecrübesizim yardımcı olursanız çok sevinirim allah razı olsun şimdiden 😊