Duygusuz Bebegim 43 günlük emip emip kusuyor bugun dr a götürdük gaviscon verdi kullananlar kac günde etki eder bu ilaç acaba sabah verdim ilk defa ondan beri 4-5 defa kustu
aybkkara Duygusuz bende kullanıyorum, öyle kesinlikle bitiriyor diye bişey diyemem belki azaltıyordur. Reflü 9 aya kadar devam edebilir, o zamana kadar faydalı geliyorsa kullanabilirsin demişti doktorumuz, kullanıyoruz bizde.
Defnelinaa Duygusuz canım bana da doktor verdi 1 haftadır kullanıyorum çok etki etti arada hafif kusuyor ama önceki gb sık ve çok değil bazen ben mamadan sonra hareket ettiriyorum diye kusuyor düzenli kullan faydasını görürsün ins
Woody Duygusuz Gaviscon tedavi etmiyor. Şikayeti azaltıyor. Bu yüzden kullanmadık. Aylarca ilaç vermek zorunda kalacaktık yoksa. Emzirme öncesi sağdığım sütle bebelac thickener karıştırıp veriyordum. Gaviscondan çok daha iyi geldi. Hem de ilaç vermemiş oldum
Hatce1344zm düzenli kullan canım.cok faydası var kusmasini kesiyor benim bebegim 5 aylik sabah 10 akşam 10 da veriyorum.
Duygusuz Defnelinaa ya inşallah sabah verdim kacıncı üst degiştirmem tam değiştiriyorum wc ye gidiyorum her taraf kusmuk olmus sinirim bozuldu artık
azem1234 Duygusuz günde 4 kere ver mamasına veya sütüne karıştır çok iyi bi ilaç bende kullandım düzenli ver
Woody Duygusuz mama değil bu. Kıvam arttırıcı. Gaviscon ile aynı işlevi görüyor. Sadece biri ilaç diğeri ağırlıklı keçiboynuzundan olan bir takviye ☺️
Woody Duygusuz evet ben 1,5 aylıkken kullanmaya başladımç7. Aya kadar her emzirme öncesi verdim. Saatli emziriyordum, düzene sokmuştum.
Eylusunannesiii Duygusuz benm bebegimde ayniydi canm reflusu var baya kusuyordu gaviscon kullandim duzenli kullanman lazım ki faydasini goresin azaldi benmkinin kusması ilacta bitti daha almadim suan gozlemliyorum cogalirsa tekrar alicam doktora danisip
Duygusuz Eylusunannesiii ya akşam yine vereyim dedim tam ilaç bitti ilaçtan fazlasını kustu baya kustu agır mı geldi acaba bilemedim ki