frauy Kaynatılmış suyu hazir halde tutuyorum, mama yapacağım zaman küçük bir cezvede ısıtıp öyle yapıyorum. Siz nasıl hazırlıyorsunuz bebeğinizin mamasını?
nursocum frauy hazır suyu ısıtıp yapıyorum bu ara ishaldi. Normalde çeşmeden yada hazır sudan yapıyorum
Busra1998 frauy bir termusa kaynamış su bir termusa hazır su koyuyorum ikisini karıştırıp yapıyorum gecede cok rahat oluyor hemen hazır oluyor
Zeynebinannesiii İçme suyunu ketılda ısıtıyorum ilk soguk suyu sonra sıcak su ilave ediyorum en son mamasını katıp çay kaşığı ile karıştırıyorum 🌸
Alayay Leylamoms mamayı kaynar suyla mı yapıyorsunuz. Ben aptamil kullanıyorum çözülmüyor ılık suyla yapıyorum kaynar mı olmalı su
Beyazlale frauy hazır bulunduruyorum bende. Ilık olduğunda mamayı koyup çay kaşığıyla güzelce karıştırıyorum. Çalkalamıyorum çok gaz yapıyormuş.
Durukusunannesii frauy Ben suyu kaynatıyorum ve termosa koyuyorum 10 saat falan sıcaklgnı koruyo o bide ayriyetten bi cam şişeye su kaynatıp koyuyorum o soguyo tabi Mamak yapcagm zaman sıcaklgnı dengelıyorum soguk sıcak olarak kolay oluyo