Bebegimm1 Merida1 satilir mi sizce az daha beklemek gerekir mi yuksekten almistim suan zarar da degilim 😁 ama duserse yuksek miktarda yatirmak da istiyorum
_ADA_ Merakımdan soruyorum limitiniz ne kadar. Bin altıysa zaten alım satım da komisyona gidiyor kazandığınızın bi anlamı olmuyor. Kazanmak için en az ne kadar bütçe gerekiyor?
Purposeless Merida1 500 liram oldu 3450 lira 😂 6 nisanda dahada yükselecekmiş yatırım tavsiyesi değil duyumlarım o yönde ben zaten her halükarda ekim ayına kadar holodayım al sat yapmıyorum
OESKIDENDI Toprak2509 nasıl güvendiniz acaba? Bikac ay gün sonra tc kimliginizle su kadar bin borcunuz var dese ne yapacaksınz.
derinsmoms Merida1 3 gun once 100 tl ile girdim suanda 370 tl olmus satmayi dusunmiyorum uzun vadese kalsin😁 esim yuklu miktar yatirdi onceden beri oynuyor onun kari daha cok tabi 😄 esime kiziyordum kumar oynuyosun diye bi baktim bende oynuyorum 😂
hirosima derinsmoms ben 225 le girdim üç gün önce sonra yere bi çakıldım 200 derken 280 oldu şimdi, sizde nası okadar arttı aynı holo değilmi bu??saçma geldi bence abarttınız
bebelendikK Merida1 dün gece holoyu sattım şuan arttı sizce alayım mı kafamı duvarlara vuruyorum şuan 😭😭
cileliana bebelendikK kızlar nasıl alıcaz ben bu uygulamayı çözemedim 50 tl yatırcam güvenrmiyorum şuan
Bulutbey Helenikom grafikleri yorumlayan bir adam vardı. Doge nin grafiği şu an tam onun %90 yükselecek coin dediği gibi. Az bir param var bunu denemek mantıklı gibi
Purposeless Helenikom Holo imzaladığı sözleşmelerin mi ne açıklayacakmış herhalde ondan yükselecek yıl sonuna kadar 3 liraya çıkacağı konuşuluyor
ikizannesii01 Helenikom ben de doge aldım zarardayım bekliyorum ama . Fırlayınca iyi artıyor 5 binlik almıştım
acimavi Bulutbey Merida1 hee şu geçen gün düşüyor diye 10 lira zararına sattığım şey😂 teşekkür ederim bilgilendirme için🌼