Kızlar bebeğim 2 gece önce tanzikli kusmaya yer yediğini her içtiğini kusmaya başladı. Bende sabahına hemen doktora götürdüm tahlillerinde enfeksiyon çıktığından bactrim verdiler motilium kusma önleyici ve ateşi olduğundan calpol kullanıyorum. Ama bebeğim sırf 8 saatte 20 bez değiştirdim hepsi kakalı ve kakası başta çok açık bir yeşildi beyaza döndü. İlaçların yan etkisinden mi acaba kusması azaldı ishale başladı yeşil bir su görüyorum bezde ama pıhtı şeklinde de beyaz beyaz kakalar var. İlk defa idrar yolu enfeksiyonu yaşıyoruz bu ilaçları da ilk kez kullanıyorum normal mi yaşayanlar fikir verebilir mi ona göre beklemeden tekrar doktora götürücem pandemiden dolayı başka bir doktora götürdüm acile ve kendi doktoruma şuan ulaşamıyorum yardım ederseniz çok sevinirim.