Caydanlik [silindi] İki çocuğumda kullandim bir tanesine hala kullanıyorum mama meme gidiyoruz meme reddi falan yaşamadık
[silindi] Caydanlik teşekkür ederim canım bende yeni aldım denedim gerçekten çekiyorlar çokta beğendim ☺️
Dn123 [silindi] sut sagma makinelerini Manuel ve elektrikli biberonlarini emzik uçlarını göğüs ucu cikaricisini kremini kullandım biberonla ri hala kullanıyorum memnunum
[silindi] Kelebegimmmm 4 ayligiz biz bilmiyorum şuana kadar bişey olmadı bu biberonu denedim iciyolar
[silindi] Kelebegimmmm zaten ben sürekli emziriyorum büyüdüklerinde devam sütünü falan icsinler diye şimdiden biberona alıştırmaya çalışıyorum şu falan verdim bu biberonda içtiler
Kelebegimmmm [silindi] yani gülück koymuşsnz ama komik değil bilimsel açıklaması var neyse gerk yok cevaba