Kızlar bebeğim 53 günlük sürekli dil çıkarmaya başladı dilini temizliyorum günde 2 kere doktorum karbonatlı su önerdi o yüzden onunla temizliyorum acaba ondan olur mu sanki böyle dili yanmış gibi dışarıya atıyor ama bir su bardağına bir çay kaşığı karbonat ekliyorum. Sizin de bebeğiniz dilini dışarıya çıkarıyor mu acaba dilini mi keşfediyor kafam karıştı