edaydogan neocate ve aptamilin alerji mamalarını denedik ama oğlum kesinlikle kabul etmedi. Keçi sütlü mama deniyoruz şimdi. Doktor bize de vanilya şurubu veya pekmez dedi ama çocuk endokrinologu olan bir tanıdığımız kesinlikle bebeklere 6 aydan önce pekmez verilmemeli dedi. Tanıdığımızın eğitimi ve bilgisine daha çok güvendiğim için çocuğuma pekmez vermiyorum. Hatta alerji sebebiyle mama kullandığımız için kendi sütümü sağıp mamayı anne sütüyle veriyorum.