Bende öyleyim maalesef ki doğumdan önce asla öyle birşey yoktu 1 hafta yıkanmadam koltuk altım kokmazdı ama şuan gün içinde kaç kere deodorant sıkıyorum temizleniyorum ben bilmiyorum. Sezaryen doğum oldu ama kızım 2 yaşına geldi hala geçmedi ve çok rahatsız oluyorum