Aselinnannesii Hanimlar 9 nisanda bim e mama sandalyesi geliyor pilsan 70 liraymış. Bende mama sandalyesi alacam da kullanan varmi bu markadan
Deletedmom4440 Aselinnannesii bizimki pilsan 160 a almıştım fiyatına göre güzel değildi ama 70 e uygun baya ama ben memnun kalmadım sürekli ayakları açılıyor güvenli gelmedi bana
Elif_erva_ Aselinnannesii ben de geçen ay aldım.20 gün oldu ek gıdaya başlayalı şu anlık iyi ama bebeğim çok hareketli devrilecek diye çok tedirgin oluyorum.
Benanneyimanne Aselinnannesii çok sağlıklı bır sandelye degıl bebek hareklenınce ıcınden cok kolay cıkıp dusebılır yada devırebılır bır mıktarda vererek daha saglıklı bır sandalye almanızı tavsıye ederım