sonsuz17 Değişim yapabiliyosunuz .
Ben 164/57 iken S beden kullanıyordum bence Waikiki’nin kalıpları bol ama siz göbek vs kapatsın komple diye düşünürseniz M daha ideal .
Ben bebek için her zaman bir beden büyük alma taraftarıyım daha rahat olması için . Alt bedeni tam üst bedeni biraz büyük alıyorum .
Outlet eski sezonlar oluyor ama defolular da var . Eğer üründe defo varsa yazıyorlar üstüne zaten .
Bir de Waikiki nin internetten al mağazadan öde özelliği var siz gidince ürünler hazır oluyor hemen alıp çıkıyorsunuz daha güvenilir olsun derseniz bunu da kullanabilirsiniz.