Dilekkkk Esimin akrabalari geldi ve kizimin uyku arkadasi file yattilar baya sevdiler cok rahatsiz oldum ama biseyde diyemedim yikamadik istiyorum onlar gider gitmez yikayip kullanan var mi nasil yikadiniz
sipabeyinannesi Dilekkkk çamaşır makinesine at yıkansın ben öyle yapıyorum. bebeğimin kıyafetleri için kullandığım deterjanı kullanıyorum yıkarken
Alaz Dilekkkk bebek için aldığınız tüm eşyaları yıkamadan kullanmayın onlr teksitillerde hep yerlere atılıyor pis mikrop hep ilk başta yıkamadan kullanmakta bütük hata bence yıkayın hiç bişey olmaz
NrYlmzTsr Dilekkkk ilk aldiginizda yikamadiniz mi? Ben aldigim herseyi yikamadan kullanmam. Fili de oglumun camasirlariyla kac kez yikadim.
Dilekkkk Alaz herseyi yikarim tabiki bunu kuzenim aldi yikadim getirdim sana zorluk olmasin die dediki kokusundan zaten yikadigini anladim ama biraz sekil olarak kafasini koymaktan bebegim bozuldugu icin tereddutte kaldim
ZeynepAda Dilekkkk uyku arkadaşı fili bebeğiniz seviyor mu nasıl alıştırdınız bnde düşünüyorm bebeğüm 3 aylık
Dilekkkk ZeynepAda seviyor derken kpyuyorum ona konusuyoruz orda o sekilde duruyo yoksa kendi basina kalmiyo benimkide
balcicegin_annesi Dilekkkk ben yıkadım aldığım gün 30 derecede sıkma az yaptım 15 dakika ayarladım yumoş beyaz kutulu olandanda bir kapak yumuşatıcı döktüm hiç bşy olmadı