Ben tüm vücut ve yüz de dahil lazer epilasyon yaptırıyorum. Yüzümde sivilceler çoğaldı ve geçmiyor bir türlü ya çok rahatsız oluyorum üstelik kaşınıyor. Yaptırdığım yere söyledim net birşey demediler krem sürmek gerekiyormuş sürüyorum da geçmiyor iyice çoğaldı bütün yüzüm dolu hayatım boyunca ergenlik sivilcem bile olmadı ilk defa çıktı nasıl geçer bu yaptıranlar ve yüzü böyle olanlar varsa yardımcı olursa sevinirim ne kullanıyorsunuz nasıl geçer ne yapmak lazım