Yigitefem23 Kızlar hangi uygulamaları kullanıyorsunuz ve hangi hesaptan borsaya girdiniz biraz bilgi verir misiniz
Bulutbey Yigitefem23 bankamda yatırım hesabı açtım. Hisse senedi aldım. Telefonumun borsa uygulamasından takip ediyorum. Ama uzun vadeli bir yatırmakta olduğu için sık sık açıp bakmıyorum. Güne kaçla başlamış kaçla kapatmış ona bakıyorum sadece.
Muffin Yigitefem23 bende araştırıyorum acaba hangi uygulama daha kolay nerden nasıl başlamalıyım hangi hisse düşer çıkar merak ediyorum indiriyorum hiç bir şey anlamadım valla 😂😂
Yigitefem23 Yigitefem23 akrep07 Bulutbey Bulutbey Muffin QueenOfDisaster kızlar hepinize teşekkür ederim cevaplarınız için ❤️
akrep07 Ben kripto parayla uğraşıyorum 😂 BTCTurk var oraya 100₺ atmıştım onu çevirip duruyorum, daha 10₺ kar edebildim, demeye kalmadan Bitcoin 480 bin oldu. Her şeyler uçtu 🤦🏻♀️😂
Bulutbey akrep07 bende 210 liram vardı onunla al sat yapıyorum iki gündür. Bugün 268 liram oldu 😅😅 komik bir rakam ama bana oyalanacak şey çıktı baya heyecanlı.
QueenOfDisaster Muffin bence garanti daha kolay ben ziraatten yapıyorum o biraz sıkıntı ama garanti bayağı kolay eşim ondan yapiyo