Elisss35 Dogum yapalı 3 ay oldu 2. Dogumum ama ara ara acı ve agrılarım oluyo kısa süreli geri geçiyo bazende anlık ama ayaklarımı üşütmüşsem o zaman daha artıyo sizde de durum öylemii ????? Neden oluyooooo
Nuhelif Elisss35 1 yıl geçti Hâlâ ağrı oluyor zaman zaman normal yani şimdi sizin daha yeni olduğu için rahim toparlanmaya çalışıyor vücut eski haline dönüyor ağrılar olur
Elisss35 Nuhelif aa ilk defa duydum ilk kızımda çok daha rahattım ondan neden oldugunu anlayamadım birde doktorum dokumarımın çok hassas olduğunu söyledi çok geçmiş olsun sizede