Ygzm0 Ah canım ya, esasinda o dönemlerde coook normal, doktorunuz neden eeg istedi acaba. Uykuda sıçrama moro refleksleri görülmesi gerekir zaten. Bebisi boşa yormayın derim zaten epilepsi olsa bile 1 eeg ile sonuç çıkmaz, biraz daha büyümesini beklemelisiniz, artış görürseniz o zaman tekrardan sorarsınız ama ben gitgide azalacağını umid ediyorum. 🌸