Maviseyyah hemen anlatayım😊normalde çok sakin bir bebeğim var çok şükür gaz uyku falan hiç problem çekmedik.ama 3.ayın sonlarına dogru bi huzursuzluk başladı özellikle geceleri hiç kalkmazdı çok güzel uyurdu sürekli kalkar oldu.dün en son 8kere kalktı🤦🏼♀️Ve gündüz de sürekli ilgi istiyo kucak istiyo yatmak kesinlikle istemiyor