Merhabalar çok zayıfım 163 boyum 47 kiloyum 2.bebeğim oldu yinede kilo alamadım en fazla 56 oldum hamileyken. Çok bitkisel ilaçlar vitaminler denedim yok kilo falan alamıyorum iştahım gidiyor biraz üzülünce
yemeden kesiliyorum hemen. Şuan bomba kilo aldırıcı kullanıyorum 4 gündür iştahımı çok güzel açtı yemek yiyorum 2 saat sonra içim boşmuş gibi hissediyorum 1 ay kullanıcam kilo alamayan arkadaşlara faydasını görürsem önericem mutlaka 😊💝