Arkadaşlar bebeklerinizin belli bir düzeni var mı?Benim bebeğim şu saatte uyur, uyanır, beslenir diyebiliyor musunuz? Benimkinin günü gününe uymuyor, ne zaman uyanırsa o zaman doyuruyorum, ne zaman uyursa o zaman işimi gücümü yapıyorum. Bir düzene girmesi için erken mi yoksa ben mi ilgilenmiyorum? Siz neler yapıyorsunuz? Ilk bebeğim, yalnız bakıyorum, tecrübesizim. Şimdiden teşekkürler…