Merveges Hemen sevmiyorlar. Bizim de öyle olmuştu. Severek yemesi epey bir zaman aldı. Ben de ilk öyle hemen çay kaşığı tatlı kasıgı yemek kaşığı diye gidemedim. İlk verdiğimde resmen çay kaşıgının ucuyla yedi başka da yemedi şekilden şekle girdi. Israr etmemekle en iyisini yapmışsınız bence. Benm kızım da sadece mama ile besleniyor.