Sma mama 120₺ olmuş. Bu ne mantıktır ? 95₺ye aldığımz mama şimdi 120₺. Şaka gibi değil mi sizcede? Daha nereye kadar yükselecek bu fiyatlar? 800gr mama bize 5-6 gün gidiyo insaf. Hadi bizim durumumuz yettiğince alıyoruz da alamayanlar ne yapacak. Daha ne kadar yükselebilir dedikçe dağa çıktı fiyatlar. Sadece mamada değil herşeyde bu böyle. Birinin dur demesi gerekmez mi bu duruma. Ama o biri kim. Herkes mecburiyetten eli kolu bağlı alıyo borç harç diyerek. Ama gerçekten artık zor gelmeye başlıyo. Siz hangi mamayı kullanıyosunz? Fiyatlar nasıl?