Kızlar ramazan yaklastı benm ilk cocugum ve ramazanda oruc tutmayı cok istiyorum bebegim suan 4 bucuk aylık, yakında ek gıdayı tadmaya baslıcak, ama korkum su ki yemeyip içmeyince sütüm azalırsa diye korkuyorum o yüzden emin değilim tutma konusunda ama borç yapmakta istemiyorum, sizlerden emzirirken oruc tutanınız varmı acaba nasıl gecti neler yediniz içtiniz? Cünkü ben en ufak sıcak bile suan pek fazla su içmeyen biriydim ama emzridgim için cok fazla susuyorum oructa nolur bilmem önerilerinizi bekliyorum