Alaz bence sorun yok siz alışık değilsiniz sadece eğer yapamıyor olsa inanın ıkınır ayaklarını karnına çeker mutsuz ve halsiz olur geceleri uyumaz ağlaması bile değiş can acısından ağladığı için 😪 biz dün geceyi böyle geçirdik de sabah yaptı şu an çok mutlu sanki geceki bebek o değil