Defneninannesi123 doktor değilim ama dinlemeni tavsiye etmem. Benim bebeğimde de uzamış sarılık var. 3 ay 5 günlük şuan ama tamamiyle vucudundan geçmedi sarılığı. İlk başta üç doktor bu çocuk sarışın dedi geçti. Çok uyuyo uyandırmakta zorlanıyorum dedim bırak uyusun dedi biri. Bırakıp öyle uyutsaydım belkide çok daha kötü senaryolarla karşılaşacaktım. Hiç bırakmadım. İki saatte bir emzirdim. Hala öyle. Ama malesef ki ilaç kullanmak zorunda kaldık biz. Anne sütü sarılığıdır diye mama bile verdim. Hala veriyorum. Kurtulamadık ama şu sarılıktan bir.