Gunesay Her ne kadar bahar aylarında olsakta güneş bir türlü yüzünü izmirde güzelce göstermedi ama yine de dışarı çıktığımız zaman kızımın cildi zarar görmesin diye güneş kremi sürmek istiyorum 🙂 Tavsiyeleriniz neler?🌺