Mucadile Bebeğim 11 aylık emerek uyuyor. Ama artık zorlanıyorum sandalyede uyuturken. Kendini geriye doğru atıyor zor tutuyorum. Siz nasıl uyutuyorsunuz emzirerek? Benim gibi sandalyede mi yoksa yatakta mı? Yatakta uyutmaya çalışıyorum yanına uzanıp emzirmeye ama hep kalkıp oynamaya çalışıyor uyumuyor.
Mina19 Mucadile benim kızımın yatağı büyük yatağına oturuyorum kucağımda emziriyorum öyle uyuyor. Gece uyanmalarında da yanına gidip yatıp yatarak emziriyorum. Ama gün geçtikçe herşey daha zor oluyor gece kaç defa kalkıyor sayamıyorum artık bi an önce başka bi yöntemle uyutmaya çalışın derim. Gerçi banada çok dediler ama ben farklı bir yöntem bulamadım 15 aylık hala emerek uyuyor🤷🏼♀️ Birde kucağımda emzirirken eğer çok hareketliyse ayak bileklerini ovuyorum yavaş yavaş o zaman hareketsiz duruyor daha çabuk uyuyor
06arzu Ben yatakta emziriyorum. Park yatağı yatak odamızda. Uykusu gelince kendi yatağımıza giriyoruz. Zaten uyku saatimiz düzenli. Hemen uyuyor. Sonrada yatağına koyuyorum. Şu an 1,5 yaşında. 3 aylıktan itibaren hep böyleydik.
Mucadile 06arzu 3 aylıktan beri kendi yatağınızda mı uyutuyorsunuz? Demek ki sizinki alışmış benimkine değişik geliyor galiba kalkıp oynamak istiyor 😊
06arzu Bu arada bizimki pek sık uyanmiyor. Hatta hiç uyanmadıgi bile oluyor. Bebek gün içinde iyi doyarsa, gazı da yoksa az uyanır ya da hiç uyanmaz. Bence memede uyutmak çok rahat. Onun için 2,5 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum.