umutcumunannesi Kızlar 13 gunluk oglumun yuzu isilik oldu boyle sivilce gibi vücuduna yayilmamis sukur doktoruda sıcaktan olur dedi krem verdi 2 gun oldu geçmedi normalmis galiba ama korkuyorum yinede sizinde başınıza geldi mi nasil gecirdiniz
Unknown umutcumunannesi Biz yaşamadık ama kat kat giydirmeyin, öpmeyin, sık duş aldırın. Kremi de kullanırsanız geçer kısa zamanda. 🙂