Elaannesi ilk günden beri normal balenli sütyen kullanıyorum. Emzirme sütyenleri çok formsuz, öyle evde bile dolaşamam. Ben emzirirken memeyi yakamdan filan da çıkarıyorum, o yüzden elbise de giyerim. Ama zaten bu yaz da pek dışarı çıkamayacak gibiyiz, malum pandemi😔