Merhabalar , bu doktorların söylediklerinin birbirini tutmaması olayına da acayip sinir oluyorum doğrusu . Benim bebeğim sadece mamayla beslenmesine rağmen verme mamayı suyla hazırlıyorsun diyordu ama ben gene de günde 2-3 çay kaşığı veriyorum . Bence verilmesine gerekiyor diye düşünüyorum