Megaa çok şükür canım pişik için nişasta kullanıyorum ben her seferinde kuru tutmasını saglamak için nişasta kullanıyorum. Güzelce poposunu yıka kurula nişastayı sür ince tabaka kapat altını. Kuru kalınca geçer merak etme. Oda işe yaramazsa travazol al. Aman dikkat onda kortizon var. Sadece bir mısır tanesi kadar parmagına sür ve yay özel bölgesine. Hemen geçer. Ama tekrar belirtiyorum kortizonlu. Ben onuda kullanıyorum. Şifa olur insallah