Arkadaşlar oğlum şuan 10 aylık yani bir iki aya bı çekim yatak istiyorum. 5 aylıkken sünnetini yaptırdık. Şimdi biraz ele avuca geliyor diye şimdi çekim yapmak istiyorm. Oğlum yürümüyor şuanda.oturaraj çekim yaptıracağım sanırım yaşına kadar yurumezse..sizce yaşında mi çekim yapalım yoksa iki üç yaşına gelince daha mı güzel olur sizce?