8.ayin içindeyi , kızım var . Kızımda da çok sık oluyor ve daha fazla kızarıklık oluyo doktora götürdük ama hep krem verdiler açıklayıcı bı durum olmadı . Öpen de oluyor sagolsunlar . Yün diye düşündük giydirmemeye çalıştım öpme durumuna engel olamıyorum zaten , yumurtanın sarısı diye düşündüm birkaç gündür vermiyorum ek gıdaya geçtikten sonra başladı ama geçip tekrar yenileniyor süt ürünlerine dikkat ediyorum peynir yemediği de olmuştu o zamanlar da vardı yani şimdi yumurta sarısını gözlemliyorum bakalım .