senamiray Neden böyle bilmiyorum karnıda doyuyor çişini falan yapıyor yani gazınıda çıkartmaya çalışıyorum ama illa hoplatıp zıplatıcam gezecek yoksa çok ağlıyor uyumadıgı vakitler neden böyle hepsi mi aynı😭
Mine12 senamiray mesela altını aldıktan sonra sizin sesinizle gülmesi lazım yada yatıedıgınızda etrafa bakması lazım
Mine12 senamiray normal o zaman canım yere yatır sende yanına uzan laf anlat ona sürekli sesine gülmesi lazım
Civcivimm_ Benimki uyanıkken oynuyorum onla konuşuyorum 1 saat boyunca o da yorulup uyumak istiyor ama 6 dan sonra ne oluyorsa uyumuyor da surekli agliyor uykusu olmasina ragmen 😢
senamiray Civcivimm_ ağlamasına yüreğim dayanmıyor doyduğu halde acaba doymuyor mu diyip mamayı düşünüyorum ama kaka Çişte yapıyor açlıktan değil
Minikkusuumm Civcivimm_ ayyy bizdede öyle akşam 6da bi başlıyo gece 12 ye kadar uykusu gelsede uyumuyor yıkıyoruz eşimle zorlayınca anca öyle uyuyor
Gizemgnsyagci senamiray evet doğduğunda kolik teşhisi kondu. Bas edemiyorum ağlıyor bende herşeyi denediğim halde düzelmedi
Civcivimm_ Minikkusuumm demek hepsi aynıymış 12 den sonra bizim de uyuyo sanki o saati bekliyor olunca kendiliginden uyuyor
Svmsnnm senamiray İlk 4 ay normal kolik olabilir , sling kanguru kullanabilirsiniz ev içinde daha rafat hareket etmek icin
YazarAnne Bizimki de öyle. Bazen gerçekten çok zorlanıyorum. Uykusu olmasa da uyumuyor bazen. İnsan napcağını şaşırıyor