Vanilya Merhaba kızımın komple alt dişleri birlikte geliyor arkadaşlar.Yani en dibe kadar azı falan hepsi şiş. Ve morardı diş etleri. Kanattı artık kaşırken. Çok huysuz iştahsız. Doktor ikisini önerdi. Hangisini alayım sizce? İkisini almayayım boşuna dedim.
Mora Vanilya İnstagramda güncel anne diye bir doktor var bir bak canım önermiyorlar bunları hiç bizde çok zorlanıyoruz ama soğuk havuç salatalık pırasa bunlarla idare etmeye çalışıyorum
[silindi] Vanilya osanıt kullanıyorum cok memnunum.almanyada tanıdık gelecek varsa siparis edebilirsen 4euro orda
Unknown Vanilya İlk zamanlar jellerden kullanmıştıkta faydadan çok zararı olduğunu öğrenince bıraktık. Şimdi Osanit kullanıyoruz. Derin uykuya geçene kadar baya kalkıyor ama gece 2 kez falan kalkıyor. Gündüzde sakin geçiriyor çok şükür. Kehribar da kullanıyoruz belki onunda faydasını gördük bilemiyorum. Şu zamanları sağ salim bi atlatsaydık. 🥲
HeartShapedGlasses Osanit i duydum fakat almadım tetagil kullanıyoruz bize en fazla yarım saat bi rahatlama sağlıyor
HeartShapedGlasses Vanilya toz şeklinde parmağıma bir tülbent geçiriyorum ıslatıp onun üzerine tozu döküp damaklarına sürüyorum
Vanilya Unknown Evet canım ya sağ Salim bir atlatsaydık. Çok zor geçiyor. Osanit e daha yakınım sanki
Unknown Vanilya Osanit’ten daha çok olumlu yorum okudum, duydum. Tercih hakkını Osanitten yana kullanabilirsin. İnşallah rahatlatır. 😢
Saglikci Tetagil kullanıyoruz biraz rahatlatıyor ama osaniti merak etmiyor değilim. Azı dişlerdem selam
Saglikci Vanilya kolayca çıkarırlar umarım. 13 aylık benim kızım da köpek dişlerinde değil de ilk azı dişlerinde şişme var biraz da morarmış patlayacak sanırım yakında. Bu aralar bazen calpol bile veriyoruz. Tetagili 3 saate bir verdiğim günler ağrı kesici olmadan da uyuyor ama. Bu bitince osanit deneyeceğim ben de
Vanilya Saglikci İnşallah sıkıntısız atlatır kuzum canım🥰 Bizim sıkıntı hepsi şişti ve köpek azı da şiş ama yan alt kesiciler alttları mor biri patlamış dibdekilerden doktor süreci takip edelim haber verin demiş falan da korktum