Kızlar merhaba,bebekleriniz ilk doğum esnasında çığlık çığlığa mı ağladı? Benim bebeğim küçük bir viyak sesi çıkardı sonra götürdüler,sonrasında da çok güçlü değildi ağlamaları. 37+5 te doğdu. Küveze girmedi sağlıklı bebek deyip teslim etmişler eşime. Ağlatın ciğerleri gelişsin demişler. Sizlerinki nasıldı aklıma takıldı? Oğlum 9 günlük