LaleRCP bizde öyleyiz uykudan gölerini kaşıyor ama yok uyumuyor sakinleştirmeye çalışıyorum kucağımda kulağına annecim annecim oy kıyam ben oğluşuma diye diye mayıştırıp dizime alıp saata salaya uyutuyorum aslında normlade bırakıyorum kendi uyuyor bazen ama bu ara çok huysuz