cicekannesiii kizlar aranizda bebelac lf kullanan varmi bebegimin laktoz alerjisi var.Doktorum evolvia rp 1verdi hic icmedi kustu bebelac lf dene dedi bunuda icmesse ne yapacagimi bilmiyorum meme+mama ilerliyoruz
Aytenkrktn cicekannesiii biz kullanıyorum 2 aydan beri bebeğim sevdi içiyor ve o kadar rahatki artık ne gaz ne sancı ne kusma hepsi bitti şuan 3.15 günlüğüz
cicekannesiii Aytenkrktn canim bizde 2 ay 11 gunluguz bugun alip denicem 1 tane al dedi eger begenirse rapor cikarticaz dedi nasil kilo alimi bnm bebegim yavas kilo aliyor ztn alerjiden dolayi ilk ay hic kilo almadi sonradan ogrendik
Aytenkrktn cicekannesiii normal de aylık 1 kilo alımı oluyor çok iştahlı oğlum şuan da kullandığımızdan beri yine almış 1 kilo bi atak haftasındaydık şuan iştahı azaldı az yiyior ama düzelir yavaş yavaş ben 3 saat de 120 cc veriyorum 2 aylıkken 2 saat de 90 veriyordum
Aytenkrktn cicekannesiii ilk günler almak istemeyecektir tadı farklı gelir ama zamanla alışıyorlar bizimkide öyleydi alıştı sonra
cicekannesiii Aytenkrktn insallah begenir ya diyet de yapiyorum ztn mama fzla vermiyorum gunde 3 kez veriyorum.sizinde mi alerji sorunu var
cicekannesiii Aytenkrktn umarim bunu begenir evolvia rp yi hic istemedi zorladim ama bi turlu almadi doktorda bunu onerdi
Aytenkrktn cicekannesiii aynen bizde de var biz zaten çok emmiyorduk sütüm azdı tamamen kesildi şuan sadece mama
Aytenkrktn cicekannesiii bunu kullan canım almadığında zorlama acıktığı için ağladığında ver tam acıktıgından emin ol o zman alır inşallah