R3232 birboncukannesiiii siz ankarada yasiyorsaniu acaba parayi havale edip yollama imkaniniu var mi ?
birboncukannesiiii R3232 ben antalyada yaşıyorum 😅 geçen ay ankaradaydım tesadüf gördüm. İnanın imkan olsa alır gönderirdim
birboncukannesiiii Cancanoo00 yok canım malesef. 2emğimiz var gece sapı parlayandan. Trendyoldan almıştım
birboncukannesiiii Cancanoo00 trendyol arama kısmına avent gece yazın. eğer link çalışırsa benim ki bundan 70tl civarıydı 4/5ay önce almıştım. https://ty.gl/l0ewq92q