Kdrye Bogaz ağrısı ateş 🤒 hasta oldum kızlar tamda haftasonuna denk geldim. Emzirme döneminde hangi ilacı kullanabilirim ?mecbur Ptesi doktora gidicem öneri de bulunun 🙏🏻 ot çöp çok içtim artık faydası yok
Nrnbirol Kdrye ben antibiyotiksiz atlatamamıştım boğaz enfeksiyonunu ağır geçiriyorum biraz bebişe bulaşmasın die direk ant. İçiyorum
Esrdbkk Kdrye iki kaşık sirke. İki kaşık bal. İki kaşık limon suyu. Biraz tarçın. Ilık su. Karıştır iç. Boğazını yakacak içerken. Ve çok iyi gelecek..
Miraclemom Boğaz agrından dolayı ateşin de cıkabılır parol hem atesını dsurur hem toparlar. Geçmiş olsun. Diğer agrı kesıcılerın ateş düşürme özelliği yok galiba parol iyidir
Kdrye Esrdbkk yapıcam mutlaka aslında sirke haric içiyorum bayadır onu dişlerim gitti artık limonun asitinden 😅
Sodya bnm de bogazim agridi o gunde oglum grip gibi bise oldu. Ikimiz de ayni gun rahatsizlandik.hastaneye gitmistik sanirim orda kaptik sifayi. Ben ihlamur apitera parol falan ictim gecti gbi biraz geniz akintisi var. Ve oglumda da geniz akintisi var suan ona cok uzuluyorum.rahatsiz ediyo farkindayim.doktora gotursem ilac verirler mi sizce. Yoksa kendi kendine gecer mi ? 3 aylik bu arada oģlum