Hip, sma, aptamil kullandım bunların hiç biri iyi gelmedi kabızlığa mama kullanmaya basladiğim dan beri sma kullanıyordum kabız yapmıyordu yaklaşık bir aydır 3 günde bir kaka yapmaya ve cok zorlanarak yapmaya başladı. Yeşil kokulu okadar zorlanıyor ki yaparken anne sütü ve mama olarak gidiyoruz. Ne kullanmaliyim var mı mama önerisi