Merhaba sevgili anneler.oglum 5 aylık emzik kullanmıyor .sezeryan sonrası mama için bikac kere biberon vermiştik.o zaman almıştı.sonra anne sütünü bırakır mamaya alışır diye vermedik.dahq sonra arada bikac kere biberona anne sütü koyup denedik ama tutmadı.bizde önemsemedik.simdi sütum azaldı ve uyumuyor.acliktan diyor herkes.gunduz yoğurt vermeye başladım ama geceler için çare yok
Yarım saat bir saatte bir uyanıyor.artik çok yoruldum.simdi ne yaptıysam tutturamiyorum biberonu.ne yapmalıyım.benimle aynı durumda olan var mı siz ne yaptınız.