sedasnglr93 benim bebeğimde de vardı suan 43 günlük yeni yeni geçti, sadece popo deliğinin çevresindeydi bende silerken falan tahriş oldu heralde diye düşündüm sudokrem kullanıyorum bikac hafta öyle kalmıştı kendiliğinden geçti sanırım çok fazla kaka yapıyor ve silerken tahriş oluyor olabilir merak etme geçiyor korkulacak bisey değil, doktora da götürdük kontrollere hiç farkedip bisey de demediler bebeğe ekstra bi şikayet de yapmadı o deri soyulması hemen geçer inşallah birde bebeğim birkez pişik oldu onda da zeytinyağı kullandım iki güne geçti kremle hiç uğraşma direk hakiki zeytinyagı sür geçmiş olsun