Cihangir20 Oğlum 5 gün sonra 1 yaşına basıyor . 1 haftadır kucağımızda yerde otururken ve sinirlendiğinde kafasını ileri doğru atıyor ve ağlıyor aranızda yaşayan var mı bu durumu
merveasm Cihangir20 bennn bennnnn ya ne cektim sinirleniyor tutamıyorum atıyor kendini durmadan yapıyor bide. Mama sandalyesinde oldugu zmaan da sandalyeye geriye dogru atıyor kafayı küt küt vuruyor. 1 yas 2 aylık. Sinirlenince yapıyor
GoGirl Cihangir20 evettt sinirlenimlnce atiyorlar oyle hatta bugun kapiya carpti kucagimda yuruyoduk sinirlendi atti kafayi geriye malesef
Cihangir20 merveasm evet özellikle bişeyi elde edemediği zaman sinirlendiğinde ve bazen durduk yere yapıyor mama sandalyesine yere nereye denk gelirse vuruyor acaba ciddi bişey midir 3 gündür yapıyor bunu
merveasm Cihangir20 bnde başta tedirgin olmuştum ama bakıyorum genelde aynı yas döneminde bebeklerde oluyor.annem diyor sende küçükken sinirlenince yerlere dyiuvarlara vuruyodun kafanı. Önemli bişe değildir bence
Gocicim Ay evet ya benmkide küsüo yapio kizio yapio elinden bisiyi aliorum yapio unutturuorum sonra bende baaka bisiler veriorum falan 11 aylik
Cihangir20 Gocicim Ys siz çok erken başlamışınız tedirgin oldum üzüldüm kendini geriye atıveriyo sinirlenince
seymasagaslann Bildiğim kadarıyla yanında kavga dövüş çok olan çocuklar böyle tepkiler verebiliyolarmis 🤷♀️
GoGirl seymasagaslann bizim evde hic kavga dövüş olmaz tartisma illa oluyor ama ayni ses tonuyla olur konusmayla. ama yapiyor genelde de yaparlar bebekler boyle
Gocicim seymasagaslann evde kimse yokki 😂 ben babasi okadar babasi da aksam gelio kavga dovus de yok 😒 mutlu bebegim benm ama iste sadece bisi isteyince yapmayinca 9. Aydan beri yapio bunu
Cihangir20 GoGirl Of ya ne yapcaz benimde oğlum mermere parkeye arıyo kafasını dün 3 kere yaptı ömrümden ömür gitti
Pembebeyzmavi Cihangir20 7,5 aylık bebeğim oda hep öyle sıkıldığında bişey istemedğinde falan geriye atıyor kendisini
Gocicim Cihangir20 ben. Yorganin ustunde yumusak zeminde elinden aliorum hemen arkaaina elimi koyuorum sonrada unutturuorum ustynde durmuorum
Pembebeyzmavi Cihangir20 birşeyi merak ediyorum. Neden stres yaptınız bu durumu? Yani bebekler konuşamıyorlar ama artık birey olma yolundalar ve tepkilerini vücut diliyle gösteriyorlar mesela mama yedirirken istemezse kafasını sallar heycanlanınca el kol sallar pat pat vurur gibi
Cihangir20 Pembebeyzmavi çünkü benim oğlum da böyle bir davranış bu zamana kadar asla olmadı istemediğinde kafa sallıyor hayır diyo ağlıyor ama böylesine hırçın kendini atma olayıyla ilk defa karşılaştım stresim ve düşüncem bu yüzden