Daha önce de post açtım işe başlayacağım bebeğime kayinvalidem bakacak ama uyutma sırasında ciddi problem yaşıyoruz. O kadar çok ağlıyor ki anlatamam. Sakinleşmiyor bir türlü. Burdaki anneler vedalaşıp evden çık öyle uyutsun dediler onu da denedim ta apartman girişinden duyuluyor ağlaması. Doktoruna sordum ağlasın ağlasın zamanla pes edecek dedi ama ben dayanamıyorum bu kadar ağlamasına artık ağlamaktan midesi bulanıyor. Ne yapacağım kızlar nolur bir fikir verin. Bu arada babanne ile aktif zaman geçiriyor yemeğini yiyor sadece problem uyku aşamasında. 7 aylık kızım.