Ldy Meryem88 ben kullandım Demir damlası çok iyiydi içinde paraben yok dişte boyamıyor kabızlıkta yapmadı
Mommy_Bird Meryem88 kullandık 1 yaşına girince değerleri normal Çukınca bıraktık şu an gayet memnundum praben vs yok tertemiz kilo başı 1 damla verdik biz